Neuton is a disruptive SaaS solution that makes Machine Learning available to all demographics of users. We’ve designed our platform to be easy to use, and for users to quickly launch data analysis and ML projects with just a few clicks. Neuton is based on a Neural Network Framework invented and patented by our team of scientists that is far more effective than any other frameworks on the market.
https://neuton.ai/main
Expectations
Responsibilities:
• Engage in work on automating data preprocessing & feature engineering methods,
• Learn new approaches
• Conduct experiments, write a lot of code.
Hard skills:
• 5 years in an applied data science role
• Fluency with scripting (Python or R)
• Hands-on experience with pandas, numpy, sklearn, matplotlib, seaborn, xgboost or R corresponding packages
• Ability to independently perform complete machine learning projects including data cleaning/processing, EDA, hypothesis generation/testing, feature engineering, algorithm selection/tuning/validation, and generation of experiment reports
• Knowledge of metrics definitions and differences, and metrics optimization techniques
• Understanding of Logistic/Linear regression, Decision Trees/Random Forest/Boosted Trees/ neural networks frameworks
• Ability to explain strong and weak points of the above algorithms’ applications
• Strong knowledge of Statistics
Soft skills:
• Exceptional verbal communication, writing and interpersonal skills
• Strong project management skills
Good to have:
• Familiarity with BigData, Hadoop, CUDA
• Fluent in English
We offer:
• Competitive compensation & benefits package
• Work with newest algorithms, NN frameworks
• Development of AutoML platform
• Participation in the TOP DS community events
We guarantee:
• Working hours from 10.00 to 19.00 or from 11.00 to 20.00 (Moscow time)
• Competitive salary
• Corporate training and certification in technical and business areas
• Corporate entertainment programs
• Work after the weakening of the pandemic in the office Moscow (m. Kozhukhovskaya), Saratov, Ufa, Penza, Nizhny Novgorod, Minsk. We also consider remote collaboration (preferably Moscow time)
Уровень доступа: Вы не можете начинать темы, Вы не можете отвечать на сообщения, Вы не можете редактировать свои сообщения, Вы не можете удалять свои сообщения, Вы не можете голосовать в опросах
Агентство маркетинговых коммуникаций Pro-Vision Communications накануне Международного Дня Смеха провело экспертный опрос на тему «Уместен ли юмор в пиаре?». В исследовании приняли участие более полусотни специалистов российского PR-рынка.
Федеральная антимонопольная служба (ФАС) обязала «Яндекс» прекратить дискриминацию конкурентов «колдунщиками» в своей поисковой выдаче. Регулятор установил, что российский IT-гигант нарушает закон о защите конкуренции, предоставляя преимущество в поисковой выдаче собственным сервисам — «Маркету», «Кинопоиску», «Вертикалям», «Медиасервисам» и другим. «Яндекс» должен отчитаться о прекращении продвижения своих сервисов в поисковой выдаче до 1 апреля, иначе Федеральная антимонопольная служба (ФАС) возбудит дело о нарушении антимонопольного законодательства.
28 марта в Центральном доме художника состоялась 25-ая выставка маркетинговых коммуникаций «Дизайн и реклама NEXT». Одним из самых ярких её событий стал День социальной рекламы, который организовала Ассоциация директоров по коммуникациям и корпоративным медиа России (АКМР) совместно с АНО «Лаборатория социальной рекламы» и оргкомитетом LIME.
На VII Международном форуме «Матрица рекламы», прошедшем в ЦВК «Экспоцентр» в рамках международной выставки «Реклама-2018», большой интерес у профессиональной аудитории вызвала VI Конференция «Интернет-реклама».
«Лучшие кейсы по внутрикорпоративным коммуникациям. Ключевые тенденции последнего времени. Изменения стремительны, успеваем ли мы за ними?» - данную тему 25 апреля 2018 года обсудили на заседании Комитета по внутрикорпоративным коммуникациям Ассоциации менеджеров.
21-22 марта в Санкт-Петербурге состоялся IV Фестиваль рекламы и маркетинговых услуг «Серебряный Меркурий. Северо-Запад», в рамках которого прошла Большая конференция. Организатором мероприятия стало ведущее брендинговое агентство России – Brandson (Total Identity Group), во главе с Генеральным директоров агентства, Членом совета АБКР, Еленой Юферевой.
В Государственном музее А. С. Пушкина открылась выставка, посвященная не столь широко известному, но заслуживающему пристального внимания художнику-иллюстратору ХХ века Георгию Щетинину.