Печатная реклама "Heart", бренд: EMI, агентство: TBWA Paris
ваша оценка: ? ср.оценка: 0.00
Название: Heart
Агентство: TBWA Paris
Рекламодатель: EMI Records
Бренд: EMI
Страна: Франция
Рекламная кампания: Nothing Great Comes Easy
Сектор бизнеса: Прочее
Год выхода: 2005
Вид рекламы: Печатная реклама
Слоган: Please respect artists. Stop music piracy
Creative Director: Erik VervroegenArt Director: Philippe Taroux
Creative Team: Taroux/Leroux
Copywriter: Benoit Leroux
Account Manager: Patrick Lara
Illustrator: Benoit Leroux, Philippe Taroux
Награды:
- Cannes Lions - International Advertising Festival, 2005 (Press Grand Prix Campaign) for Corporate Image
- Cannes Lions - International Advertising Festival, 2005 (Gold Lion Campaign) for Public Awareness Messages
- Eurobest, 2005 (Eurobest Silver Campaign) for Corporate Image
- Eurobest, 2005 (Eurobest Bronze Campaign) for Corporate Image
- Epica, 2005 (Winner) for Recreation & Leisure
- International ANDY Awards, 2006 (Silver) for Illustration
- International ANDY Awards, 2006 (Silver) for Institutional/Corporate
Комментарии
Написать комментарий