Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну

Книги издательства "Oxford University Press"

Oxford Dictionary of Business and Management

Oxford Dictionary of Business and Management

This best-selling dictionary clearly defines the very latest terminology used in business and management, including wiki and the subprime lending crisis. Authoritative and comprehensive, it is an essential A-Z for students, teachers, ......

Ethics through Corporate Strategy

Ethics through Corporate Strategy

Ethics Through Corporate Strategy is a daring challenge to anyone who uses the customary language of business in America. It is daring because Daniel Gilbert argues that we should discard two popular ways of linking business and ethics. It is ......

Intellectual Property Rights, Development, and Catch Up: An International Comparative Study

Intellectual Property Rights, Development, and Catch Up: An International Comparative Study

For most countries, economic development involves a process of "catching up" with leading countries at the time. This is never achieved solely by physical assets and labour alone: also needed are the accumulation of technological capabilities, ......

Economics and the Philosophy of Science

Economics and the Philosophy of Science

Economists and other social scientists in this century have often supported economic arguments by referring to positions taken by philosophers of science. This important new book looks at the reliability of this practice and - in the process - ......

Highly Recommended: English for the Hotel and Catering Industry: Pre-Intermediate Student`s Book 1

Highly Recommended: English for the Hotel and Catering Industry: Pre-Intermediate Student`s Book 1

"Highly Recommended" is a popular elementary-level course for younger adult learners on hotel and catering courses in schools and colleges, or people training for a career in the hospitality sector. It provides the English needed for dealing ......

English for Negotiating (+ CD-ROM)

English for Negotiating (+ CD-ROM)

Express Series - серия курсов английского языка для обучения профессиональной лексике представителей различных специальностей. Серия создана для тех, кому английский необходим в ежедневной работе. Курс рассчитан на 25-30 часов и может быть ......

English for Socializing (+ CD-ROM)

English for Socializing (+ CD-ROM)

Express Series - серия курсов английского языка для обучения профессиональной лексике представителей различных специальностей. Серия создана для тех, кому английский необходим в ежедневной работе. Курс рассчитан на 25-30 часов и может быть ......

English for Presentations (+ CD-ROM)

English for Presentations (+ CD-ROM)

Express Series – серия курсов английского языка для обучения профессиональной лексике представителей различных специальностей. Серия создана для тех, кому английский необходим в ежедневной работе. Курс Express Series - серия курсов английского ......

English for Telephoning: Student`s Book (+ CD-ROM)

English for Telephoning: Student`s Book (+ CD-ROM)

Express Series – серия курсов английского языка для обучения профессиональной лексике представителей различных специальностей. Серия создана для тех, кому английский необходим в ежедневной работе. Курс рассчитан на 25-30 часов и может быть ......

English for Emails (+ CD-ROM)

English for Emails (+ CD-ROM)

English for Emails is part of the Express Series. It is the ideal quick course for anyone who needs to write emails in a business context. It can be used to supplement a regular coursebook, on its own, as a stand alone intensive specialist ......

The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

In the universally acclaimed and award-winning The Bottom Billion, Paul Collier reveals that fifty failed states--home to the poorest one billion people on Earth--pose the central challenge of the developing world in the twenty-first century. ......

Cross-Border Security and Insolvency

Cross-Border Security and Insolvency

Prudent creditors seek to protect themselves against the risk of their debtor`s insolvency by taking security. With the growth of the multinational corporation and the increasing globalization of the market-place, cross-border insolvency has ......

The Economics of Beer

The Economics of Beer

Beer has been consumed across the globe for centuries and was the drink of choice in many ancient societies. Today it is the most important alcoholic drink worldwide, in terms of volume and value. The largest brewing companies have developed ......

Russian Corporate Capitalism From Peter the Great to Perestroika

Russian Corporate Capitalism From Peter the Great to Perestroika

Covering two hundred years of corporate capitalism in Russia, from the tsarist period through Perestroika and into the present, this work demonstrates the historical obstacles that have confronted Russian corporate entrepreneurs and the ......

A Dictionary of Economics

A Dictionary of Economics

This best-selling A-Z covers all aspects of economics, from environmental and public economics, to econometrics and e-commerce. It is an essential source of reference for students and professionals in economics, business, and finance, and ......

Dictionary of Statistics

Dictionary of Statistics

This wide-ranging, jargon-free dictionary contains over 1700 entries on all aspects of statistics including terms used in computing, mathematics, operational research, and probability, as well as biographical information on over 200 key figures ......

Banks and Financial Crime: The Law of Tainted Money

Banks and Financial Crime: The Law of Tainted Money

Financial crime is an important and topical area. Concerns over money laundering have grown considerably since links with terrorist organizations have become more apparent in recent years. This new book to provides banks and legal advisors with ......

Building the New Managerialist State: Consultants and the Politics of Public Sector Reform in Comparative Perspective

Building the New Managerialist State: Consultants and the Politics of Public Sector Reform in Comparative Perspective

This book seeks to explain why the changes produced by the new managerialism have been more radical in some countries than in others. Saint-Martin shows that the reception given by states to managerialist ideas depends on the openness of ......

Writing Bids and Funding Applications

Writing Bids and Funding Applications

A book of practical advice and tips on how to write effective bids, proposals, and funding applications for both individuals and small businesses. This lively, accessible, and illustrated guide is divided into two sections: the first provides ......

The New Imperialism

The New Imperialism

People around the world are confused and concerned. Is it a sign of strength or of weakness that the US has suddenly shifted from a politics of consensus to one of coercion on the world stage? What was really at stake in the war on Iraq? Was it ......

Strategic Marketing: Creating Competitive Advantage

Strategic Marketing: Creating Competitive Advantage

Suitable for both undergraduate and postgraduate marketing students, "Strategic Marketing: Creating Competitive Advantage" examines the key aspects of traditional marketing strategy topics and presents an assessment and synthesis of recent ......

Fair Trade for All: How Trade Can Promote Development

Fair Trade for All: How Trade Can Promote Development

Winner of the Nobel Prize in Economics and author of the New York Times bestselling book Globalization and Its Discontents, Joseph E. Stiglitz here joins with fellow economist Andrew Charlton to offer a challenging and controversial argument ......

The New German Law of Obligations: Historical and Comparative Perspectives

The New German Law of Obligations: Historical and Comparative Perspectives

An authoritative account of the German law of obligations after the reform legislation of 2002 and a critical assessment of the new law in historical and comparative perspective. The analysis covers the new regime concerning liability for ......

Strategic Brand Management

Strategic Brand Management

"Strategic Brand Management" approaches the subject of brand management from a unique combination of sociological and cultural perspectives. This approach provides students with an understanding of the dynamics of the subject and enables them to ......

As The Romans Did: A Sourcebook in Roman Social History

As The Romans Did: A Sourcebook in Roman Social History

Revised to include new selections and updated bibliographical material, the second edition of this popular sourcebook offers a rich, revealing look at everyday Roman life. It provides clear, lively translations of a fascinating array of ......

The Oxford Handbook of Economic Geography

The Oxford Handbook of Economic Geography

The Oxford Handbook of Economic Geography is the single most important statement of the scope and status of the vibrant interdisciplinary field of economic geography. It brings together more than 40 leading economists and geographers from around ......

The Making of a Name: The Inside Story of the Brands We Buy

The Making of a Name: The Inside Story of the Brands We Buy

How do brand names differ from other names, and what goes into making a good name great and a bad name ghastly? Knowing this can spell the difference between bankruptcy and marketplace triumph. In this indispensable guide, the authors share the ......

The Modern Firm: Organizational Design for Performance and Growth

The Modern Firm: Organizational Design for Performance and Growth

Business firms around the world are experimenting with new organizational designs, changing their formal architectures, their routines and processes, and their corporate cultures as they seek to improve their current performance and their growth ......

A Tale of Three Cities: Or the Glocalization of City Management

A Tale of Three Cities: Or the Glocalization of City Management

This book examines the effects of globalization at the local level within our everyday lives. Rather than seeing the city as a conurbation, a location of economic activity or in terms of governance and administration, Czarniawska explores the ......

Business in Asia Pacific

Business in Asia Pacific

Business in Asia Pacific brings together an account of the Asia Pacific business environment with an analysis of management styles and decision-making techniques in the region. The book begins with an analysis of the Asian economic miracle and ......

What Is an Exchange? The Automation, Management, and Regulation of Financial Markets

What Is an Exchange? The Automation, Management, and Regulation of Financial Markets

The existence and nature of exchanges used not to be controversial; they were easily identified and characterized. New technology, however, has led to the development of new exchanges and trading systems, posing problems for those concerned with ......

Going Public: The Theory and Evidence on How Companies Raise Equity Finance

Going Public: The Theory and Evidence on How Companies Raise Equity Finance

During its life, a company must make the critical decision of if, and when, to "go public" by listing themselves on the stock exchange. Two anomalies are apparent: that companies taking this route systematically initially underprice their shares ......

Business and Society: A Reader in the History, Sociology, and Ethics of Business

Business and Society: A Reader in the History, Sociology, and Ethics of Business

Combining perspectives on the interplay of two areas of primary importance to our lives--business and society--this anthology brings together a wide range of readings on the subject. Topics covered include the historical evolution of the ......

Trade and Environmental Law in the European Community (Oxford European Community Law Library)

Trade and Environmental Law in the European Community (Oxford European Community Law Library)

This is an up-to-date and comprehensive overview of the European Community`s legal rules and mechanisms for the establishment and integration of the Single European Market and for the protection of the environment. Focusing on the relationship ......

Applied Macroeconometrics

Applied Macroeconometrics

This text provides graduate students of macroeconomics, econometrics, and monetary economics with discussion and practical illustrations of the techniques used in applied macroeconometries. Until the 1970s, there was consensus regarding both the ......

Рассылка

Подписка на рассылку

E-mail:
 

Также нашу рассылку вы можете получать через

E-mail:  
Существует проблема с этим блоком.

на правах рекламы

Есть мнение ...

Маркетинг с AR и VR от HICLICKМаркетинг с AR и VR от HICLICK
В 2024 году маркетологи все чаще начинают использовать метавселенные. По сравнению с социальными сетями, вовлеченность пользователей в иммерсивных площадках гораздо больше. Одним из самых интересных для клиентов форматов являются АR и VR. Как технологии будущего применять в маркетинге уже сегодня, разобрали в агентстве высоких откликов HICLICK.
Коkос Group: ИИ в рекламной индустрии: модный тренд или революция?Коkос Group: ИИ в рекламной индустрии: модный тренд или революция?
Искусственный интеллект уже давно среди нас. Он прочно вошел в нашу жизнь, используется абсолютно в разных её сферах и кардинально меняет лицо современного бизнеса. Рекламная индустрия - не исключение. Самый яркий и известный пример - это нейросети, на основе которых построен поиск рекламных систем Яндекса. Использование нейросетей и других алгоритмов ИИ, делает рекламу еще более эффективной и качественной. Евгений Халин, директор по продуктам Коkос Group рассказывает о том, как работает ИИ, в чем его преимущество и какие перспективы нас ждут.
Как подготовить маркетинг к 8 марта и 23 февраляКак подготовить маркетинг к 8 марта и 23 февраля
В период гендерных праздников предприниматели отмечают 50%-ый рост продаж. – Даже в случае торговли сепараторами или двигателями, при должном подходе. Для маркетологов это время – забег на короткие дистанции. Поэтому важно грамотно подойти к выбору инструментов.
Тренды в мобильном маркетинге-2024Тренды в мобильном маркетинге-2024
Как будет работать мобильный маркетинг в 2024 году и какие тренды прямо сейчас влияют на весь рынок, рассказывает Алла Рауд, руководитель направления ASO в IT-Agency.
Новые медиа – Новая реальностьНовые медиа – Новая реальность
Сегодня российская блогосфера стремительно трансформируется. И это неудивительно: только за последний год ведущие отечественные социальные сети продемонстрировали, пожалуй, самую серьезную бизнес- и маркетинговую активность за долгие годы – появились новые сервисы, произошло резкое расширение аудиторий, усилился приток авторов, возникли инновационные форматы и мн. др.  Блогеры, в свою очередь, стали расширять перечень жанров, в которых они работают; оформился тренд на мультиформатность и партнерства. Рекламодатели же сделали ставку на блогосферу как на приоритетный и наиболее эффективный канал продвижения. Наконец, государство стало рассматривать блогосферу как полноценного экономического субъекта, что, естественно, отразилось в законодательной базе.

Книги по дизайну

Загрузка ...

Репортажи

Дизайн под грифом "секретно"Дизайн под грифом "секретно"
На чем раньше ездили первые лица страны? Эскизы, редкие фотографии и прототипы уникальных машин.
"Наша индустрия – самодостаточна": ГПМ Радио на конференции..."Наша индустрия – самодостаточна": ГПМ Радио на конференции...
Чего не хватает радио, чтобы увеличить свою долю на рекламном рынке? Аудиопиратство: угроза или возможности для отрасли? Каковы первые результаты общероссийской кампании по продвижению индустриального радиоплеера? Эти и другие вопросы были рассмотрены на конференции «Радио в глобальной медиаконкуренции», спикерами и участниками которой стали эксперты ГПМ Радио.
Форум "Матрица рекламы" о технологиях работы в период...Форум "Матрица рекламы" о технологиях работы в период...
Деловая программа 28-й международной специализированной выставки технологий и услуг для производителей и заказчиков рекламы «Реклама-2021» открылась десятым юбилейным форумом «Матрица рекламы». Его организовали КВК «Империя» и «Экспоцентр».
В ЦДХ прошел День социальной рекламыВ ЦДХ прошел День социальной рекламы (3)
28 марта в Центральном доме художника состоялась 25-ая выставка маркетинговых коммуникаций «Дизайн и реклама NEXT». Одним из самых ярких её событий стал День социальной рекламы, который организовала Ассоциация директоров по коммуникациям и корпоративным медиа России (АКМР) совместно с АНО «Лаборатория социальной рекламы» и оргкомитетом LIME.
Форум "Матрица рекламы": к рекламе в интернете особое...Форум "Матрица рекламы": к рекламе в интернете особое... (2)
На VII Международном форуме «Матрица рекламы», прошедшем в ЦВК «Экспоцентр» в рамках международной выставки  «Реклама-2018», большой интерес у профессиональной аудитории вызвала VI Конференция «Интернет-реклама».

Форум

на правах рекламы

29.03.2024 - 05:17
RSS-каналы Advertology.RuRSS    Читать Advertology.Ru ВКонтактеВКонтакте    Читать Advertology.Ru на Twittertwitter   
Advertology.Ru - все о рекламе, маркетинге и PR
реклама

Вход | Регистрация