Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Collins English for Business: Reading

Anna Osborn

Collins English for Business: Reading

Серия: Collins English for Business
Издательство: HarperCollins Publishers Limited, 2012 г.
978-0-00-746943-7
Книгопечатная продукция
Объем: 128 стр.

To understand all the documents you come across at work you need to practise reading different kinds of text. This brand new self-study book is the ideal way for business people to refine their reading skills in English. It provides practice reading the kinds of texts that business people come into contact with at work every day, using authentic examples from real business situations. It is aimed particularly at executives who communicate in English frequently or work in foreign or multinational companies. The twenty 4-page units focus on a wide variety of texts, which are useful as a quick-reference guide or for more in depth study and practice:
- Section 1: Emails
- Section 2: Business documents such as agendas, CVs, job descriptions and annual reports
- Section 3: Marketing and advertising, including company websites, brochures and social media such as Twitter
- Section 4: Business media, for example reading newspaper reports, financial news and business blogs
- Each unit contains practice activities and exercises; key vocabulary and phrases and grammar tips, with notes on American English variants
- Includes helpful advice on different reading styles, such as reading for gist and reading for detail
- Reference section with advice on how to improve your reading speed, and tips to help you choose the best reading method to find the information you need
- Also focuses on useful skills not covered in traditional reading courses, such as `reading between the lines` or understanding the true meaning behind the message
- Includes an answer key, making it ideal for self-study
- Powered by COBUILD - using the real language of business English Collins English for Business is an innovative series of self-study skills books which focus on the language you really need to do business in English - wherever you are in the world. Each title includes tips on how to communicate effectively and how to communicate inter-culturally. Other titles in this series are Speaking, Listening and Writing.

Посмотрите также...

English for Emails (+ CD-ROM)

English for Emails (+ CD-ROM)

English for Emails is part of the Express Series. It is the ideal quick course for anyone who needs to write emails in a business context. It can be used to supplement a regular coursebook, on its own, as a stand alone intensive specialist ......

NEW INT EXPRESS BEGIN 3ED SB PACK

NEW INT EXPRESS BEGIN 3ED SB PACK

International Express is a course for adult professional learners who need English for work, and for communication in out-of-work functional contexts, such as travel or socializing. The balance of general and business English is suitable for ......

Hotel & Hospitality English: Communicate Confidently with Quests (+ 2 CD)

Hotel & Hospitality English: Communicate Confidently with Quests (+ 2 CD)

This unique self-study course is for elementary-level adults who need English for the hospitality industry, such as workers in hotels and restaurants. Ideal for front-line staff who need to communicate confidently in English to maintain good ......

Workplace English 1: Get ahead with Everyday Business English (+ DVD, CD)

Workplace English 1: Get ahead with Everyday Business English (+ DVD, CD)

Do you want to speak and write English better at work? Meet Jasmine Goodman, personal assistant. She answers the phone, writes emails, manages her boss` schedule and looks after visitors to the company. In the Workplace English self-study pack ......

Рассылка

Подписка на рассылку

E-mail:
 

Также нашу рассылку вы можете получать через

E-mail:  
Существует проблема с этим блоком.

на правах рекламы

Есть мнение ...

PR не находит себе места PR не находит себе места
PR-агентство Comunica опросило читателей отраслевых Telegram-каналов о месте PR-блока в структуре компании и наличии собственного бюджета.
PR в 2025 году: как изменилась профессия, и кто сможет в ней работатьPR в 2025 году: как изменилась профессия, и кто сможет в ней работать
Владимир Нерюев, заместитель генерального директора коммуникационного агентства Аура поделился мнением, какие изменения произошли или произойдут в профессии PR-специалиста.
Эффективность мобильных кампаний сейчас зависит от грамотного...Эффективность мобильных кампаний сейчас зависит от грамотного...
Генеральный директор агентства мобильного маркетинга Mobisharks (входит в ГК Kokoc Group) — об эффективном мобильном маркетинге и примерах успешных стратегий.
Как банки в рекламе ищут новые смыслы и старые ценностиКак банки в рекламе ищут новые смыслы и старые ценности
За последние пару лет реклама банков изменилась. Появились новые сюжеты и герои. Реклама по-прежнему — не только инструмент продвижения услуг, но и способ формирования доверия к финансовым организациям. Главный тренд, который отмечают  эксперты,— переход от сухого перечисления выгод к эмоционально окрашенным коммуникациям.
Антитренды наружной рекламыАнтитренды наружной рекламы
Антитрендами наружной рекламы в текущем году стали прямолинейность и чрезмерная перегруженность сообщений. Наружная реклама продолжает показывать рост: число рекламных конструкций за последний год увеличилось более чем на 2 тысячи.

Книги по дизайну

Загрузка ...

Репортажи

Дизайн под грифом "секретно"Дизайн под грифом "секретно"
На чем раньше ездили первые лица страны? Эскизы, редкие фотографии и прототипы уникальных машин.
"Наша индустрия – самодостаточна": ГПМ Радио на конференции..."Наша индустрия – самодостаточна": ГПМ Радио на конференции...
Чего не хватает радио, чтобы увеличить свою долю на рекламном рынке? Аудиопиратство: угроза или возможности для отрасли? Каковы первые результаты общероссийской кампании по продвижению индустриального радиоплеера? Эти и другие вопросы были рассмотрены на конференции «Радио в глобальной медиаконкуренции», спикерами и участниками которой стали эксперты ГПМ Радио.
Форум "Матрица рекламы" о технологиях работы в период...Форум "Матрица рекламы" о технологиях работы в период...
Деловая программа 28-й международной специализированной выставки технологий и услуг для производителей и заказчиков рекламы «Реклама-2021» открылась десятым юбилейным форумом «Матрица рекламы». Его организовали КВК «Империя» и «Экспоцентр».
В ЦДХ прошел День социальной рекламыВ ЦДХ прошел День социальной рекламы (3)
28 марта в Центральном доме художника состоялась 25-ая выставка маркетинговых коммуникаций «Дизайн и реклама NEXT». Одним из самых ярких её событий стал День социальной рекламы, который организовала Ассоциация директоров по коммуникациям и корпоративным медиа России (АКМР) совместно с АНО «Лаборатория социальной рекламы» и оргкомитетом LIME.
Форум "Матрица рекламы": к рекламе в интернете особое...Форум "Матрица рекламы": к рекламе в интернете особое... (2)
На VII Международном форуме «Матрица рекламы», прошедшем в ЦВК «Экспоцентр» в рамках международной выставки  «Реклама-2018», большой интерес у профессиональной аудитории вызвала VI Конференция «Интернет-реклама».

Форум

на правах рекламы

29.04.2025 - 17:34
RSS-каналы Advertology.RuRSS    Читать Advertology.Ru ВКонтактеВКонтакте    Читать Advertology.Ru на Twittertwitter   
Advertology.Ru - все о рекламе, маркетинге и PR
реклама

Вход | Регистрация