Virginia Evans, Jenny Dooley, Sarah Miranda
Career Paths: Call Centers: Student`s Book 1
Серия: Career Paths
Издательство: Express Publishing, 2013 г.
978-1-4715-1215-5
Книгопечатная продукция
Объем: 40 стр.
"Career Paths: Call Centers" is a new educational resource for call center professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking, and writing. "Career Paths: Call Centers" addresses topics including communications equipment, job opportunities, answering calls, tech support, and automated systems.
The series is organized into three levels of difficulty and offers a minimum of 400 vocabulary terms and phrases. Every unit includes a test of reading comprehension, vocabulary, and listening skills, and leads students through written and oral production.
Included Features:
• A variety of realistic reading passages.
• Career-specific dialogues.
• 45 reading and listening comprehension checks.
• Over 400 vocabulary terms and phrases.
• Guided speaking and writing exercises.
• Complete glossary of terms and phrases.
Посмотрите также...
Career Paths: Finance: Teacher`s Book
Career Paths: Finance is a new educational resource for finance professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction ......
Техники холодных звонков. То, что реально работает
Цитата "Главное - добиться первой встречи. Как бы хорошо вы ни умели убеждать, если убеждать некого, сделка не состоится". Стивен Шиффман О чем книга О том, как не лениться лишний раз поднимать телефонную трубку и назначать встречи с ......
Мастер звонка. Как объяснять, убеждать, продавать по телефону
О чем эта книга Мы с уважением называем "мастером" того, кто прекрасно делает свое дело. А кто же из нас не мастер говорить по телефону?! Странный вопрос! Мы все это умеем. Но ведь важно не просто "звонить", а уметь общаться, достигая ......
Management II: Student`s Book: Book 1
"Management II" is a new educational resource for management professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers stepby-step instruction ......
Management I: Student`s Book: Book 1
"Management I" is a new educational resource for management professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers stepby-step instruction that ......
Скрипты продаж. Готовые сценарии "холодных" звонков и личных встреч
Цитата "Скрипты продаж представляют собой "законсервированный" опыт лучших продавцов". Дмитрий Ткаченко О чем книга Быстрота реакции - это то, что определяет успех продаж и переговоров. При разговоре (как телефонном, так и очном) зачастую нет ......