Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Eyes Wide Open

Noreena Hertz

Eyes Wide Open

Издательство: William Collins, Sons & Co, 2013 г.
978-0-00-746710-5
Книгопечатная продукция
Объем: 352 стр.

We face momentous decisions with important consequences throughout our lives. Fortunately, we have never had better access to information and expertise, but the data deluge has become a double-edged sword. Which sources of information are credible? How can we separate the signal from the noise? Whose advice can we trust?
All the more reason for us to become empowered decision-makers, capable of making high-stakes choices ourselves. Whether you are a politician, a businessperson, a professional or a parent, it`s time to take a radically different approach.
In ten clear steps, this game-changing book empowers readers to become confident, independent and wise decision-makers - savvy to how our emotions, moods and habits can trip us up.
It`s time to make decisions with our eyes wide open - for the sake of our health, our wealth, our relationships and our future security.

Посмотрите также...

The End of Management and the Rise of Organizational Democracy

The End of Management and the Rise of Organizational Democracy

There is a search in process for a new context and paradigm for the organization of the future-an organization that must be capable of producing high-quality, competitive products that satisfy customers without destroying the planet or degrading ......

Осторожно. Стивен Кови!

Осторожно. Стивен Кови!

Сегодня, когда идеи известного американского специалиста по лидерству Стивена Кови очень популярны в России и воспринимаются как руководство к действию большинством профессиональных менеджеров вплоть до самых серьезных и опытных управленцев ......

Ноль дефектов. Система ZQC

Ноль дефектов. Система ZQC

В книге описаны инструменты повышения качества производственного процесса, которые могут быть использованы операторами на своих рабочих местах. Она содержит большое количество практических примеров использования механизмов "пока-екэ". ......

The No Complaining Rule: Positive Ways to Deal with Negativity at Work

The No Complaining Rule: Positive Ways to Deal with Negativity at Work

Negativity in the workplace costs businesses billions of dollars and impacts the morale, productivity and health of individuals and teams. In "The No Complaining Rule: Positive Ways to Deal with Negativity at Work", acclaimed motivational ......

From Team Player to Team Leader: 51 Success Mantras for New Managers

From Team Player to Team Leader: 51 Success Mantras for New Managers

No-nonsense, practical tips for newbie managersAnyone who is stepping up in a role of a manager is surrounded by numerous challenges. The most critical one is to establish himself as a team leader. People growing up from the ranks of individual ......

Strategic Thinking

Strategic Thinking

Learn how to define, develop, and implement a dynamic business strategy with "Strategic Thinking". This concise and informative guide shows you how to plan short- and long-term objectives, how to put together the right team for the right job, ......

Жить, используя 7 навыков. История мужества и вдохновения

Жить, используя 7 навыков. История мужества и вдохновения

Цитата Между раздражителем и нашей реакцией есть промежуток. В этом промежутке лежит наша свобода выбора нашей реакции. От нашей реакции зависит наше развитие и наше счастье. Стивен Кови О чем книга Многие из нас чувствуют себя связанными по ......

Finance Basics Secrets

Finance Basics Secrets

The Finance Basics that experts and top professionals understand. Get results fast with this quick, easy guide to the fundamentals of Finance. Includes how to: Read financial statements. Analyse a business`s performance. Estimate a business`s ......

Leadership Secrets

Leadership Secrets

The leadership secrets that experts and top professionals use. Get results fast with this quick, easy guide to the fundamentals of Leadership. Includes how to: Understand and develop your leadership style; Identify strategic goals for your ......

The One Minute Manager

The One Minute Manager

The manager laughed and said, "I`m a One Minute Manager. I call myself that because it takes very little time for me to get big results from people." How does the One Minute Manager do this? Behind his success lie just three secrets... The ......

CUBICLE MANIFESTO, THE

CUBICLE MANIFESTO, THE

Welcome to the Cubicle. The desk space you occupy for hours on end. Where creativity is dead and stress levels are high. Where you feel guilty for leaving, but reluctant to arrive. Where you eat lunch, plan, strategize and phone home to say how ......

Dictionary of Publishing and Printing

Dictionary of Publishing and Printing

This fully revised edition includes over 8,000 words, expressions and terminology relating to the publishing and printing industries and allied trades. Topics covered are papermaking, ink, printing and binding machinery, bookselling, ......

Superteams

Superteams

Every organization - whether a business start-up, a corporate giant or the local sports club - lives or dies by the quality of its teamwork. In a complex, fast-moving, increasingly connected world, the need to work effectively as a team is ......

So Good They Can`t Ignore You

So Good They Can`t Ignore You

In this eye-opening account, Cal Newport debunks the long-held belief that "follow your passion" is good career advice. Not only is the cliche flawed - preexisting passions are rare and have little to do with how most people end up loving their ......

Small Message, Big Impact

Small Message, Big Impact

We`ve all been there. An opportunity presents itself and you have one chance to share your message. The clock is ticking. And in this age of information overload, no skill is more essential than being able to connect with others quickly whether ......

Check Yr Eng Vocab Business & Admi

Check Yr Eng Vocab Business & Admi

This workbook provides a range of exercises to help learners of English at intermediate level and above learn and review essential vocabulary used in business and administration. It is particularly suitable for students or overseas-trained ......

The Ad-Makers: How the Best TV Commercials are Produced

The Ad-Makers: How the Best TV Commercials are Produced

The Ad-Makers looks at the cinematic form where commerce and creativity collide most dramatically: the TV commercial. Featuring interviews from top professionals in the field, the book provides the kind of behind-the-scenes expertise that it ......

Change

Change

Change by Richard Gerver will give you all you need to understand change, to adapt to change, and to inspire others to do the same. "To be successful, you have to be able to adapt to change". (Sir Alex Ferguson). The pace of change is greater ......

David and Goliath: Underdogs, Misfits, and the Art of Battling Giants

David and Goliath: Underdogs, Misfits, and the Art of Battling Giants

David and Goliath is the dazzling and provocative new book from Malcolm Gladwell, no.1 bestselling author of The Tipping Point, Blink, Outliers and What the Dog Saw. Why do underdogs succeed so much more than we expect? How do the weak outsmart ......

What the Most Successful People Do Before Breakfast

What the Most Successful People Do Before Breakfast

Laura Vanderkam has combined her three popular mini e-books into one comprehensive guide, with a new introduction. It will help readers build habits that lead to happier, more productive lives, despite the pressures of their busy schedules. ......

David and Goliath

David and Goliath

Malcolm Gladwell, the #1 bestselling author of The Tipping Point, Blink, Outliers, and What the Dog Saw, offers his most provocative - and dazzling - book yet. Three thousand years ago on a battlefield in ancient Palestine, a shepherd boy ......

David and Goliath: Unde

David and Goliath: Unde

Three thousand years ago on a battlefield in ancient Palestine, a shepherd boy felled a mighty warrior with nothing more than a pebble and a sling, and ever since then the names David and Goliath have stood for battles between underdogs and ......

Superfreakonomics

Superfreakonomics

The New York Times bestselling Freakonomicsms a worldwide sensation. Now, Steven D.Levitt and Stephen J.Dubner return with SUPERFREAKONOMICS, and fans and newcomers alike will find that the "freakquel" is even bolder, funnier, and more ......

Есть мнение ...

PR в 2025 году: как изменилась профессия, и кто сможет в ней работатьPR в 2025 году: как изменилась профессия, и кто сможет в ней работать
Владимир Нерюев, заместитель генерального директора коммуникационного агентства Аура поделился мнением, какие изменения произошли или произойдут в профессии PR-специалиста.
Эффективность мобильных кампаний сейчас зависит от грамотного...Эффективность мобильных кампаний сейчас зависит от грамотного...
Генеральный директор агентства мобильного маркетинга Mobisharks (входит в ГК Kokoc Group) — об эффективном мобильном маркетинге и примерах успешных стратегий.
Как банки в рекламе ищут новые смыслы и старые ценностиКак банки в рекламе ищут новые смыслы и старые ценности
За последние пару лет реклама банков изменилась. Появились новые сюжеты и герои. Реклама по-прежнему — не только инструмент продвижения услуг, но и способ формирования доверия к финансовым организациям. Главный тренд, который отмечают  эксперты,— переход от сухого перечисления выгод к эмоционально окрашенным коммуникациям.
Антитренды наружной рекламыАнтитренды наружной рекламы
Антитрендами наружной рекламы в текущем году стали прямолинейность и чрезмерная перегруженность сообщений. Наружная реклама продолжает показывать рост: число рекламных конструкций за последний год увеличилось более чем на 2 тысячи.
Мария Бар-Бирюкова, Sellty: продажи на маркетплейсах не заменят...Мария Бар-Бирюкова, Sellty: продажи на маркетплейсах не заменят...
В компании Sellty спрогнозировали развитие рынка электронной коммерции в сегменте СМБ на ближайший год. По оценке основателя Sellty Марии Бар-Бирюковой, число собственных интернет-магазинов среднего, малого и микробизнеса продолжит расти и увеличится минимум на 40% до конца 2025 года. Компании будут и дальше развиваться на маркетплейсах, но станут чаще комбинировать несколько каналов продаж. 

Книги по дизайну

Загрузка ...

Репортажи

Дизайн под грифом "секретно"Дизайн под грифом "секретно"
На чем раньше ездили первые лица страны? Эскизы, редкие фотографии и прототипы уникальных машин.
"Наша индустрия – самодостаточна": ГПМ Радио на конференции..."Наша индустрия – самодостаточна": ГПМ Радио на конференции...
Чего не хватает радио, чтобы увеличить свою долю на рекламном рынке? Аудиопиратство: угроза или возможности для отрасли? Каковы первые результаты общероссийской кампании по продвижению индустриального радиоплеера? Эти и другие вопросы были рассмотрены на конференции «Радио в глобальной медиаконкуренции», спикерами и участниками которой стали эксперты ГПМ Радио.
Форум "Матрица рекламы" о технологиях работы в период...Форум "Матрица рекламы" о технологиях работы в период...
Деловая программа 28-й международной специализированной выставки технологий и услуг для производителей и заказчиков рекламы «Реклама-2021» открылась десятым юбилейным форумом «Матрица рекламы». Его организовали КВК «Империя» и «Экспоцентр».
В ЦДХ прошел День социальной рекламыВ ЦДХ прошел День социальной рекламы (3)
28 марта в Центральном доме художника состоялась 25-ая выставка маркетинговых коммуникаций «Дизайн и реклама NEXT». Одним из самых ярких её событий стал День социальной рекламы, который организовала Ассоциация директоров по коммуникациям и корпоративным медиа России (АКМР) совместно с АНО «Лаборатория социальной рекламы» и оргкомитетом LIME.
Форум "Матрица рекламы": к рекламе в интернете особое...Форум "Матрица рекламы": к рекламе в интернете особое... (2)
На VII Международном форуме «Матрица рекламы», прошедшем в ЦВК «Экспоцентр» в рамках международной выставки  «Реклама-2018», большой интерес у профессиональной аудитории вызвала VI Конференция «Интернет-реклама».

Форум

на правах рекламы

18.02.2025 - 23:26
RSS-каналы Advertology.RuRSS    Читать Advertology.Ru ВКонтактеВКонтакте    Читать Advertology.Ru на Twittertwitter   
Advertology.Ru - все о рекламе, маркетинге и PR
реклама

Вход | Регистрация