Raymond Schmidgall, James W. Damitio, Michael L. Kasavana
Accounting for Club Operations
Издательство: Educational Inst of the Amer Hotel, 2001 г.
0866121900
Книгопечатная продукция
Объем: 380 стр.
Accounting for Club Operations presents accounting concepts and explains how they apply to specific operations within the club industry. This book is written primarily for financial executives and managers in the club industry. In addition, hospitality students at both the two-year and four-year college levels will find it instructional. Readers of this book should already be familiar with basic accounting concepts and procedures and perhaps will have taken an introductory course in basic accounting.
Each chapter begins with an outline and a list of the competencies that the chapter addresses. At the end of each chapter, there are a number of review questions and problems designed to test the reader`s understanding of the concepts covered within the chapter. In addition, each chapter has a glossary of key terms used within the chapter. Terms that are boldfaced in the chapter text are defined at the end of the chapter.
Посмотрите также...
Управление человеческими ресурсами в европейском гостиничном бизнесе
Применяется в 76 школах Ассоциации EURHODIP по подготовке гостиничного персонала в Европе в целях унификации обучения в области туризма и гостиничного хозяйства в рамках программы `Гостиничный менеджмент`. Показана роль персонала в предложении и ......
Европейский гостиничный маркетинг
Используется в 76 школах Ассоциации EURHODIP по подготовке гостиничного персонала в Европе в рамках программы `Гостиничный менеджмент` в целях унификации обучения в области туризма и гостиничного хозяйства. Рассмотрена концепция маркетинга в ......
Новые стандарты и методики аудита. Изд.2
В сборнике представлены законодательные и нормативные акты, включаю вновь утвержденные стандарты и методики аудита, регулирующие аудиторскую деятельность на территории Российской Федерации по состоянию на 1 октября 2004 года. Книга предназначена ......
Never Check E-Mail In the Morning: And Other Unexpected Strategies for Making Your Work Life Work
IS IT ME OR IS IT THEM? Maintaining control in today`s hectic workplace is a challenge - everything is lean, competitive, and uncertain. What does it take to survive? Making Work Work is Julie Morgenstern`s most important book yet. Through the ......
Professional Front Office Management
Witten with the context that the Front Office Department`s primary function is to "connect" the property and its employees with the guests. This book details policies and procedures that address the department`s critical role of serving guests, ......